Godmorgon...

Upp & hoppa min älskade loppa!
Så började denna tidiga morgon. 

Anders åkte okristligt tidigt till jobbet idag och det blev på min lott att få upp barnen. Som tur är så var det inga problem idag. Båda steg upp med ett leende, gjorde sina morgontoaletter, tog på sina redan framlagda kläder, åt en bra frukost och till och med så tog de en promenad med Mr Moretti utan tjat och sura miner. 
En bra start på veckan.
Eftersom dagens eftermiddag blir full med aktiviteter så har jag bestämt mig för en lugn förmiddag idag.

Vila, en välbehövlig dusch och försöka få igång en maskin tvätt är vad som står på agendan. Låter inte så ansträngande men för mig kan det i värsta fall te sig som värsta maratonloppet...

Eftermiddagen kommer att spenderas med en hektisk mellanmålstimme med fyra härliga busungar, taxiuppdrag till Kreativum, utvecklingssamtal för Arvid och därefter avslutnings vernissage på kursen "Kreativa djur", som Anna har deltagit i de senaste måndagarna på kreativum. Ska bli riktigt spännande.

Nu kanske du förstår varför jag sätter förmiddagen på energisparläge...

Önskar dig en bra start på veckan!

Kommentera inlägget här :