Dagens andra

Tack vare Rebecka och givetvis med egen vilja så tog jag mig ut idag. Hösten visade sig från sin bästa sida idag. Strålande solsken men ändå så bet det så där härligt i kinderna. Kan det ha varit sista höstdagen idag? Nu är det minusgrader ute och det förvånar mig inte om vi här i Sveriges trädgård vaknar med lite vitt på taken imorgon.

Barnen blev som jag gissade glada att bli hämtade på skolan. Vi tog en tur på stadens gator, kikade i skyltfönstrena och passade på att fika på Esthers café.
Barnen njöt i fulla drag och provade på deras mjölkfria maränger.


Smarrigt men jag höll mig till inte en, utan två koppar rykande hett svart kaffe.

Njut av livet!

Kommentarer :

#1: Madde / Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna

Åh gott med kaffe, vaknat här mitt i natten och borde somna om, men går trögt :).

Svar: Kaffe & natt är ingen bra kombination😉
Kram
Ingela Bergdén

skriven

Kommentera inlägget här :