Vecka tio

Tanken var att få en positiv start på första veckan i Mars. Men ibland funkar det bara inte. Urusel sömn de senaste dagarna och med grå trist himmel med irriterande regn så är det svårt att få upp motivationen och humöret för någonting.

Besöket på vårdcentralen för mina provtagningar som läkaren beställde i fredags får helt enkelt vänta tills imorgon, stryktvätten får ligga kvar nån dag till, den lär ju inte springa iväg. Idag är det helt enkelt ingen bra dag för måsten. 

Jag ligger kvar i soffan under filten ett tag till...för att jag vill, kan och behöver det!  Imorgon är en ny dag och jag tankar energi just nu, hur knasigt det än låter....


Dagens råd till mig själv! Och dig!

Kommentarer :

#1: Tommy

Sv: Sånna dagar får man ha.. och jag känner för lite tycka synd om mig själv i dag igen..Jävla värk!

Svar: 💕
Ingela Bergdén

skriven
#2: Helen

Ja det är väl ingen som kommer och tar tvätten för en och gör dom det så säg varsegod :)
Kram och ha det skönt under täcket

skriven
#3: Jenny

Kram. Hoppas vi ses en annan dag

Svar: På onsdag är det nog över...
Mamma ia

skriven

Kommentera inlägget här :