Fredagsmys med Arvid

Härliga fredag. Fredagar är mysdagen nummer ett för den här livsnjutande lyxhustrun. Fredagar är lediga dagar från förskolan med Arvid. 
Vi sitter i soffan och äter frukost, myser framför tv:n en stund och bara njuter av att inte göra någonting. Busar, kramas och pussas lite ibland. Sen brukar det bli en shoppingtur på stan för det älskar Arvid och jag. Lunchen intages på stan och sen går vi tillsammans för att möta upp Anna på skolan. 

Jag älskar att vara ledig och att kunna vara en mamma som hämtar direkt när skolan slutar. En lyx i dagens samhälle tyvärr men som jag är så tacksam över att jag kan göra just nu. Och som jag önskar att alla kunde få göra.
Vi brukar sedan gå till lekplatsen en stund och där planerar vi resten av vår mysiga fredag med Anna. Visst har vi det mysigt!?! 
Idag blir det .äntligen Forskar Fredag på Kreativum för hela familjen.


Kommentarer :

#1: Vero

Låter hur mysigt som helst.

Ha en fortsatt underbar helg!

Kram

skriven
#2: Christian

Shit, jag blir så glad av att halka in på din blogg.
Du skriver med glädje, charm och en underbar känsla.

Tack för att du bloggar ner dina tankar....eller hur man ska uttrycka sig, för att låta lite lagom klitchig :P

Hoppas du får en fortsatt mysig fredag och njut!!!

skriven
#3: Jenny

Önskar att jag åxå kunde planera med barnen och hålla planerna...jag irrar mest runt i hopp om att imorgon bli en bättre mamma... kram

skriven

Kommentera inlägget här :