Helt tom...

Försöker tänka men det är bara tomt. Ett tomt svart hål. Tankarna försöker nå fram men studsar tillbaka ut igen. Känner mig som en levande död. Orkar inte resa mig ur soffan upp till sängen, orkar inte stänga av tv:n fast jag inte vet vad jag tittar på, som om ögonen tittar men ändå inte ser. Orkar inte ta in något . Det är fullt men ändå så tomt, som ett stort svart hål.
Försöker fokusera på vad som måste göras och vad som händer imorgon. Får andnöd och hjärtat rusar... Blundar och andas in genom ena näsborren och ut genom den andra...in genom den ena ...ut genom den andra...in...

Kommentarer :

#1: Tina

Men hjärtat! Det låter inte alls bra! Jag finns här om du vill prata. Har också mått sådär men fick hjälp av en psykolog! Var rädd om dig! KRAM

skriven
#2: Jenny

Säger som Tina. Behöver nog gå och prata med någon kära du. Kram

skriven

Kommentera inlägget här :