Livet går vidare...

Tisdag och här ligger jag som vanligt i soffan och slappar. Har jobbat undan i rasande takt på jobbet och är snarare i förväg än i fas just nu. Riktigt skönt efter en mycket stressig vinter med massor med sjukdom och vård av barn.

I söndags var det fantastiskt härligt vårväder här i Sveriges trädgård. Solen stod högt på himmelen. Min älskade Morfar fick en riktigt fin vårdag att somna in på.

Vi begav oss ut på en härlig promenad med lek, bus, grill och tid för eftertanke vid strandpromenaden. Tack fina Jenny med familj för en mysig dag till Morfars minne.

Det är så skönt att han äntligen fått somna in och jag vet att han har återförenats med Mormor, min morbror Kenth och alla våra nära och kära som redan lämnat oss. Nu får även Morfar följa oss och våra liv i våra hjärtan och ifrån de mjuka molnen hos änglarna som barnen säger.

Jag älskar dig ända till himlen och tillbaka Morfar!

Här är Arvid i Morfars keps.

Kommentarer :

#1: Lena

Fina du. Och vem är bäst på att ta över kepsen om inte Arvid <3 bära den med stolthet. Kram

skriven
#2: Nina - Glamourmamman

<3

Kram N

skriven
#3: Jenny

Ja det var en vacker vårdag han fick somna till. Tack själva för att vi fick spendera delar av dagen med er vid havet.
Passar Arvid att bära morfars keps.
Kram, finns om de är något!

skriven

Kommentera inlägget här :