Den långa fredagen

Den långa fredagen är här. Lång och tråkig och riktigt härlig!

De övriga i familjen har städat hela huset idag. Jag har tur jag, som har en man och en son som älskar att städa. Anna är nog lite mer som jag...älskar att slippa städa.

För att pigga upp mig själv så fixade jag mina naglar medan mina tre A städade så nu lyser jag upp hela hemmet med mina skinande chockrosa naglar.
Tror jag ska börja kalla mig för Piff irin :)

Gårdagen bjöd på många timmar på både läkarstation, sjukhus och apotek. Dessa långa väntetider är inte roliga vare sig man är sjuk eller ej.
Mina misstankar bekräftades dock av läkaren och en tio dagars penicillin kur har satts in för att mota bort min halsinfektion, bihåleinflammation och resten av skiten jag har i kroppen.

Jag kraxar fortfarande som en kråka och ögoninfektionen börjar ge med sig så med lite tur så kanske jag är människa igen om en dag eller två.

Förhoppningsvis får jag lite tid i påsk till att njuta av livet och jag önskar er alla en...






Kommentarer :

#1: Popprinsessan

Usch, din stackare! Hoppas verkligen att du vaknar upp och mår bättre imorgon!
Kram och krya på dig!

skriven
#2: Jenny

Kram hoppas dagen blir som önskat.

skriven

Kommentera inlägget här :