Kickstarten!

Idag sparkar jag igång det nya året! Ja, jag vet att det är nio dagar in på 2012 men bättre sent än aldrig. Eller hur?!

En kopp kaffe, tro det eller ej, citron vatten och två kokta ägg med majonäs är dagens frukost. Det verkar som om att det kommer att bli en kaffekärring av mig trots allt! Tanten i mig har vaknat!

Arvid ska till dagis idag en liten stund & Anna har studiedag så vi ska ha en egendag hon och jag. Vad vi ska hitta på är inte riktigt bestämt ännu...

Ha en härlig måndag allihop!

Kommentarer :

#1: Jenny A

Skönt att du är så taggad, det sporrar även mig lite extra :) får hoppas på bio som första delmålet mitt säger!

skriven
#2: Russin

Hej hej gumman..:)



Oj så länge sedan det var jag tittade in här nu.. Passar på att önska dig en god fortsättning. .:)



Har du hoppat på det nyttiga tåget med, hihi.. Jag tuffar på det redan och det går så in i vassen bra nu, haha.. :)



Hoppas ni mår bra och synd det är så långt mellan oss annars hade vi kunnat druckit kaffe ihop på dagarna, haha..



KRAMISAR



PS har förresten en ny öppen blogg, välkommen dit.. :)

skriven

Kommentera inlägget här :