Helt otroligt!


Det är helt otroligt!

Klockan är 18.40, båda barnen sover och jag har redan hunnit köra ett
Zumba 20-minute expresspass!
Nu har jag hela långa kvällen alldeles för mig själv.
Anders har åkt upp till Göteborg så nu är jag gräsänkling några dagar.
Vardagen börjar imorgon igen...skönt!

Min första vecka med GI-viktkoll har gått bra. Vägde mig imorse med -2.0 kg
och hela 4 centimeter mindre midja! Det här året börjar minsann bra.
Nu när jag är laddad så blir det mycket enklare att ta tag i motionen och
jag har så jäkla kul med Zumba! Har ni aldrig provat så måste ni göra det!

Nu ska jag krypa ner i soffan en stund och njuta av tystnaden...
Ha en härlig söndagkväll allihopa!






Kommentarer :

#1: Popprinsessan

Grattis till din viktminskning! Kul när det går bra, så mycket enklare att fortsätta då!



Är väldigt nyfiken på zumba, så jag får väl testa det sedan någon gång!

Hoppas att du får/har en skön kväll!



Kram!

skriven
#2: sofiabergdén .

hade varit lättare att testa zumba om man hade dvd:er.. vilket jag hade fått för mig att jag skulle få i julklapp som en viss fågel råkade viska i mitt öra, men icka sa nicke ;)



hihi.. puss <3

skriven

Kommentera inlägget här :