Min lilla prinsessa sitter här i soffan me...

img_2318 (MMS)

Min lilla prinsessa sitter här i soffan med feber och ont i halsen. Hon är så besviken stackarn. Efter nära två veckors semester hos storasyster Sofia i Göteborg hade hon sett fram emot att få gå till dagis och leka med kompisarna. Arvid däremot är pigg som en mört och han ville så gärna till dagis och leka med sin bästis Alvin så Anders lämnade honom imorse. Kan vara ganska skönt för Anna med lite lugn och ro idag. Igår hade jag Me&I party här hemma. Tyvärr var det jätte många som lämnade återbud men vi blev ändå ett litet glatt gäng som shoppade loss på deras fantastiska kläder. Anna fick själv välja ut vad hon ville ha...och det var en hel del måste jag erkänna. Arvid han fick inte vara med på kvällen men hade hade visat på hemsidan vad han ville ha så det blev en del till honom oxå!  Kanske borde skaffa mig ett jobb snart ;)  Är det någon som har ett till övers åt mig? Nu ska jag försöka få in sjuklingen i duschen...Wish me luck! Trevlig fredag allihopa!

Kommentarer :

#1: Sofie

Cubus ska ju öppna inne i stan de söker ju folk sök vettja :D

skriven

Kommentera inlägget här :