Gammal & trött...



Idag känner jag mig gammal & trött!

Förkylningen håller i sig och snart orkar jag inte mer!
Träningen har uteblivit i över två veckor nu och likaså viktminskningen.
Jag längtar så efter att få börja träna igen...

Nu är det ju bara tre månader kvar till Mammagalan och jag har en månad mindre
på mig att nå min målvikt! Hur ska detta gå?

Idag har jag suttit och kikat in till alla, och det är många, som har anmält sig till
galan. Ser ut att bli ett härligt glatt gäng, men....jag känner mig lite gammal!
Det är tur att man är ung i sinnet ivarje fall :)

Nu är det dags för lite lunch, inte för att den kommer att smaka då mina smaklökar
är helt bedövade men magen den kurrar så jag knappt hör mig själv tänka. hihihi.

Ha en underbar dag allihopa!


Kommentarer :

#1: Annah - Livet som tvåbarnsmamma

Ja men visst var det fint, kul att vi gillar samma :D

och javisst självklart går det bra!

skriven
#2: Therese

Hoppas du mår bättre med förkylningen.



Och du ser inte alls gammal ut på kortet :) Så jag slår vad om att det kommer vara en hel del som är äldre än dig på galan. Kanske till och med jag?



Ha en fin kväll!

Kram tillbaka!

skriven
#3: Anonym

Tack snälla för din kommentar. Det ser finare ut än det var svårt. Med det säger jag inte att det inte är fint för jag är väldigt nöjd.

En förkylning kan ta mycket energi från en tyvärr. Bara att vila.

Du skriver att du känner dig gammal. Håller med lite där och då har jag bara tittat in hos ett fåtal som skall på galan.

Vet några fler med lite fler år bakom sig. Hur gammal är du?

Hoppas du blir pigg och frisk fort.

skriven
#4: Pernilla

Tack snälla för din kommentar. Det ser finare ut än det var svårt. Med det säger jag inte att det inte är fint för jag är väldigt nöjd.

En förkylning kan ta mycket energi från en tyvärr. Bara att vila.

Du skriver att du känner dig gammal. Håller med lite där och då har jag bara tittat in hos ett fåtal som skall på galan.

Vet några fler med lite fler år bakom sig. Hur gammal är du?

Hoppas du blir pigg och frisk fort.

skriven
#5: Pernilla

Tack snälla för din kommentar. Det ser finare ut än det var svårt. Med det säger jag inte att det inte är fint för jag är väldigt nöjd.

En förkylning kan ta mycket energi från en tyvärr. Bara att vila.

Du skriver att du känner dig gammal. Håller med lite där och då har jag bara tittat in hos ett fåtal som skall på galan.

Vet några fler med lite fler år bakom sig. Hur gammal är du?

Hoppas du blir pigg och frisk fort.

skriven
#6: Pernilla

Tack snälla för din kommentar. Det ser finare ut än det var svårt. Med det säger jag inte att det inte är fint för jag är väldigt nöjd.

En förkylning kan ta mycket energi från en tyvärr. Bara att vila.

Du skriver att du känner dig gammal. Håller med lite där och då har jag bara tittat in hos ett fåtal som skall på galan.

Vet några fler med lite fler år bakom sig. Hur gammal är du?

Hoppas du blir pigg och frisk fort.

skriven

Kommentera inlägget här :