Nu är det bokat & klart!

Nu har jag bokat resan åt min älskade syster!
Den 29 december kommer hela familjen Currao med flyget från Sicilien
för att fira nyår här hemma hos oss! 
Det kommer att bli en hejdundrande fest med glitter & glamour!
Gissa om jag är glad! Vi har ju inte träffats på evigheter.
Det är periodvis väldigt jobbigt att ha sin syster 300 mil bort men de gånger vi väl
träffas är guldvärda! Inte nog med det. Min goe lillebror Peter & hans familj kommer
med tåget från glada Huddik så hela familjen kommer att vara samlad!
Och det kan jag lova, att det är en sällsynthet! Ett bra avslut på det gamla & en
härlig start på det nya året som kommer! Det bådar gott.

Idag är det riktigt ruggigt höstväder ute. Min städ & tvätt motivation stannade kvar
i tanken & får nog stanna där till efter lunch. Nu blir det en uppfriskande dusch innan
dagens andra plågor skall sättas igång...

Här kommer underbara sommarbilder på guldklimparna från vår båttur ute i Göteborgs
södra skärgård i somras!


En vild liten sjöbuse...


...& en riktig filur som älskar att vara ute på havet!

Ha en härlig höstdag & ta vara på varandra!

Kommentarer :

#1: Louise

Härligt med familjen samlad på nyåret :-) Jag har turen att ha min syster & föräldrar nära (och Mats syskon/föräldrar ganska nära med).



Ser fram emot lite inredningsbilder från ert nya fina hus när ni målat klart allt :-)



Kram

skriven
#2: sofiabergdén .

hela familjen? njae, jag kommer ju inte vara där..

skriven
#3: Popprinsessan

Vad kul det låter med sådana nyårsplaner! Har faktiskt själv också börjat fundera lite på just nyår, det blir väl så när man plötsligt har lite tid över för just funderingar :-)



Hoppas att allt är bra!

Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :