Mitt lilla Gudbarn Hilma


Den första augusti döptes mitt lilla Gudbarn Hilma.
Jag har inte varit så aktiv på ett tag så det kommer att dyka upp
lite sommarminnen här & var i bloggen.

Livet tuffar på här nere i Blekinge. Hösten har kommit & naturen är
svindlande vacker. Tyvärr så har jag skadat min fot så mina härliga
promenader har jag fått avstå ifrån ett tag.
 
I helgen var det premiär på BarnLoppis Tittut som jag är med och
arrangerar. Succé blev det och nu är planerna för nästa Tittut i full gång.
Projekten avlöser varandra nästintill varje dag. Anders är i full gång med
att måla om våra sovrumsmöbler, ja faktiskt det mesta här i huset.

Förra veckan var jag och hälsade på min gulligha gammelmormor Vera
som snart fyller hedervärda 99 år! En riktig krut gumma. Det är lika härligt
varje gång man träffar henne. Tänk vad mycket man hinner uppleva under
ett nittionioårigt liv!

Anna har börjat dansa. Hon är så duktigt. Jag sitter stolt varje måndag och
beundrar min lilla ballerina. Arvid är inte sämre han. Han snurrar runt här på
golvet i vardagsrummet som värsta brejkaren. Coola ungen. Nästa år ska jag
anmäla honom oxå!

Anders & jag bestämde idag att nästa vecka får det bli en tripp till Göteborg.
Det kommer att bli lite favoriter som dansa linedance, Öppna förskolan i Torslanda, Universeum,
Lek & buslandet, träffa vänner men även lite undercovers inför mitt nya projekt!
Det kommer att bli några hektiska dagar...så ni som vill träffas, boka in en träff
så fort som möjligt :)

God natt & sov sött!



Kommentera inlägget här :