Nappgalen kille



Arvid är galen i nappar! Han har nappen med sig vart han än är. Jag vet i tusan hur det ska gå med avvänjningen som snart borde påbörjas. Har ni några bra tips? Hur gamla var era barn när de slutade med napp?

Just nu har de flesta av hans nappar spårlöst försvunnit och jag är inte riktigt redo att ta kampen om napparna ännu men att förbereda sig inför vad komma skall är ju aldrig fel...Eller? Jag har i varje fall beställt några nya nappar åt honom från namnnappen.se. Arvid älskar napparna från dem... Det gör faktiskt vi och dagispersonalen också.

Nu ska jag gå på nappjakt i huset. 







Kommentarer :

#1: Maria

En söt napp kille tycker jag:-)

Saga gav alla sina nappar till tomten & då hade hon precis fyllt tre år.

Trodde aldrig det skulle funka, men hon gav napparna till honom utan problem & har inte sagt ett ljud om dem sedan dess.



Trevlig helg.



Kram Kram

skriven

Kommentera inlägget här :