Idag måndag är jag glad för att...



I dag, måndag är jag glad för att ......

♥ Det är en ny vecka full med roliga saker!
♥ Anders är den snällaste, finaste och underbaraste make som finns
I dag ska jag & Anders åka på äventyr...alldeles själva!
♥ Jag har världens underbaraste familj & vänner!
Jag ska åka till Växjö imorgon & bo på hotell...alldeles själv!
♥ Arvid har fått läkartider som inte krockar med alla roliga event.
♥ På torsdag ska jag få ta farväl av gammelmormor Vera en sista gång.
♥ Det är äntligen  bestämt datum när familjen Kulén/Larsson ska komma hit
♥ Helgens spökfest blev väldigt lyckad.
Det snart är dags för Sofias 20-års fest, på fredag närmare bestämt
♥ Det är första dagen på länge som jag känner mig glad
♥ Ni är världens härligaste läsare - tack för att ni finns!


Tack Jennyn för att du startat denna positiva måndagslista! Det är mycket lättare att fokusera på det positiva när man tänker positiva tankar. Något som vi alla behöver mer eller mindre....

Ha en underbar måndag allihopa!




Kommentarer :

#1: Majsan

Det låter som en härlig vecka!! Många kramar!

skriven

Kommentera inlägget här :