Den kom tillbaka...


Idag har våren kommit tillbaka.
Vilken energi jag får bara siolen kikar fram lite.
Har redan tvättat, städat, diskat, sorterat & packat en massa.
Alla vinterjackor & overaller är nu rena & nedpackade för en
lååång tid framöver. Härligt! Nu ska vårkläderna fram!

I eftermiddag blir det lite påskpyssel på Annas dagis innan vi
ska ha visning på lägenheten.
Det blir inte så mycker påskpynt det här året på grund av
flytten som är om bara sju veckor.
Hela huset är fullt med flyttkartonger men det får gå ändå.
Jag längtar till vi kan flytta in i vårt nya hus, vi får dubbelt
så stort då. Vi slipper knö in oss fem personer på 70 kvm...
Det ska bli så skönt med lite utrymme :)


Sofia har bjudit in till Tupperwareparty ikväll, så det är
där jag ska spendera kvällen.
Igår stod jag i köket hela kvällen & fixade maten till partyt.
Pestosallad i massor! Om gästerna godkänner maten så lägger jag ut
receptet här på bloggen imorgon.
Jag har lovat maken att inte handla så mycket ikväll...
Vi får se om jag kan hålla löftet eller ej :)

Ha en underbar tisdag!

Kommentarer :

#1: Popprinsessan

Ja, visst det härligt med sol och plusgrader? Hoppas kunna shoppa mig en ny vårjacka eftersom mina gamla är nerpackade någonstans i röran...



Hoppas att det blir trevligt ikväll! Btw, kommer S att bo kvar på västkusten?



Kram!

skriven
#2: Sofie

Ja Tupperware hehe (det kan man ju inte ha för lite av ;) o ni flyttar ju till hus hehe )

skriven

Kommentera inlägget här :