Trettonhelg med överraskningar

Idag är det helt underbart ute!

Det snöar massor & termometern visar 11 minus.

Arvid har sovit hela natten för första gången på länge
& det ser äntligen lite ljusare ut.

Igår fick jag inte bara ett utan två överraskande telefonsamtal.
Sandra min fina vän i Stockholm ringde för att berätta att
hon ska bli mamma.
Jag blev så glad att det trillade en liten tår nerför min kind,
som hon har längtat efter det här!
Grattis vännen min!
Längtan efter Signe växte sig än starkare i mitt mammahjärta.

Det andra samtalet var från Åsa som bjöd in till en härlig tjejdag
hemma hos henne om några veckor.
Precis vad jag behöver nu!
En dag med en massa härligt tjejsnack, bastubad, god mat
& trevligt sällskap! Härligt!
Tack Åsa för att du tänker på mig!

Nu ska jag njuta av en härlig dag med familjen & jag
hoppas att ni får göra detsamma!

Kommentarer :

#1: sweetmama

Åååå vad härligt med tjejmiddag ! Vill jag också gå på men alla mina kompisar verkar så upptagna hela tiden.

skriven
#2: Wojtan ♥

God morgon, eller middag kanske!



Det ska bli supertrevligt med tjejfesten. Massor av härliga tjejer som kommer, och jag håller på att planera maten för fullt!



Givetvis blir det massor av bubblor, annat vore nog konstigt hos mig :)



Kram

skriven
#3: sofiabergdén .

Överraskande samtal verkar det finnas gott om. Jag fick ett samtal från Sophie Ljungdahl idag. Hon ville komma upp till mig i Göteborg :D Kulans värre (Y)

Puss

skriven

Kommentera inlägget här :