Positiv tillvaro...

Nu ligger jag här nerbäddad igen.
Näsa rinner, halsen är full av taggtråd & huvudet spränger.


Idag är jag egentligen ledig från jobbet & skulle åkt in
till stan för en härlig egentidsshopping & en mysig lunch med
Sofia, men det blev inget med det inte...

Arvid ligger i sin säng & sover med helt igenkletade ögon & snorig nos.
Ja, han har fått ögoninflammation...igen...så det är väl bara att räkna med
efterföljande sjuksomar igen.

Jag vill att den här förbenade vintern med alla dess sjukdomar ska vara
över snart & att sol & värme ska få den här familjen på fötter igen.

Ska ivarje fall försöka ta oss ner till affären så vi kan trösta oss med
lite fredagsmys ikväll, man måste se lite positivt på tillvaron ändå!



Kommentarer :

#1: Rebecca

Goding, du har inte tid att vara sjuk nu. Men tryck i din te med honung, knapra piller...ja gör vad som krävs för att bli helfrisk till nästa helg!

Miss U a lot!

Puss & kram

skriven
#2: Popprinsessan

Det känns som om jag inte skriver något annat än Krya på dig/er i den här bloggen.. Det är ju otroligt vilken maximal otur ni har haft den här vintern.



Jag hoppas iaf att ni fick lite mys igår och att ni har vaknat upp till en lite bättre dag idag!



Kram

skriven
#3: Duracellmamman

Så spännande Vännen!! Kan bar ana mig till i MASSOR vad som är på G!! Hoppas att Ni nu är frisk o krya i massor!



Tack sötaste Du för alla fina kommentarer Du har lämnat inne hos mig! Tyvärr har min tid inte alls räckt till för att besvara dem, men bara den här veckan är över så blir livet lite mer normalt igen :-))



Varma kramar!

skriven
#4: charmkatti

Lite fredagsmys kan få vem som helst att bli frisk!

Bara att hoppas att det hjälpte för er oxå.



Kram

Katti

skriven
#5: Rebecca

Du har en award att hämta hos mig!

Pussigull gull!!!

skriven

Kommentera inlägget här :