Nattligt anfall



Jag vaknade igår natt av att lillkillen fick värsta anfallet.
Han var helt panikslagen & hade jättesvårt att andas.
Anders & jag var helt handfallna & smått hysteriska,
om jag ska vara ärlig, för så här har det aldrig varit förut.

Vi minskade ju doseringen för drygt två veckor sedan
så jag förmodar att det här var resultatet....

Jag lovar att den här mamman & pappan raskt ökade doseringen
igen & har även låtit honom få både en & två mediciner därtill.

Nu ligger älsklingen i sin säng & sover med något
ansträngda andetag men på det hela taget mycket,
ja väldigt mycket lättare än vad de var i natt...

Jag hoppas bara att det får fortsätta så här lugnt resten
av denna kvällen & natten.
Både för Arvids skull & den här utarbetade & supertrötta mamman :)

Ha en god kväll allihopa

Kommentarer :

#1: Louise

Men usch så otcäkt. Var det hans förkylningsastma som spökade? De är det hemskaste som finns när de har svårt att andas (som Eric när han hade lunginflammation...) och jag får panik nästan. Mats kan tack o lov hålla sig lugn i de lägena. Eric har låtit krupphes i 2 dgr nu &jag har inte vågat skicka hnm till dagis, försöker mota ett falsk kruppanfall i grind s.a.s.



Hoppas Arvid OCH ni får sova riktigt bra inatt! Kram.

skriven
#2: Rebecca

Hej goding!

Men stackars lilleman...och stackars mamma.

Tänker på er massor.

Vi ses om 2 veckor.

Miljoner kramar!

skriven
#3: Popprinsessan

Usch vännen! Vad hemskt! Vet ju tyvärr lite hur dte är... Man vill så gärna kunna byta plats med den lilla/lille när det händer. Jag håller tummarna stenhårt att ni får en lugn helg och att andningen går lättare och lättare!



Många kramar!

skriven
#4: Ylva

Cha Cha sötis<3

Titta in min blogg och släng gärna in en kommentar:)

Ha det bäst Ylva<3:)

skriven
#5: Majsan

Usch så otäckt! Jag ska in & kolla Tuva. Se över hennes mediciner & göra pricktest... Hoppas att du har det bra annars!! KRAM

skriven

Kommentera inlägget här :