En underbar föreställning!



I lördags var jag & min goda granne, Camilla,
& tittade på Sissela Kyles show.
Dina dagar är räkande heter den & den är
fantastiskt rolig & även lite gripande.
Tack Camilla för en jättebra födelsedagspresent!

Arvid blev mycket bättre så fort vi ökade medicineringen
vilket var en rejäl lättnad.
Just nu är han en pigg & glad liten kille som älskar att
hitta på en massa rackartyg.

Anna är lite hostig & hon låter som om han har värsta
whiskeyrösten så det ska bli intressant att se hur det
här utvecklar sig. Hon har ingen feber så förhoppningsvis
stannar det med lite hosta & heshet.

Sofia har sitt upprop på universitetet i morgon så nu
börjar en ny epok i hennes liv.
Jag kan inte riktigt fatta att det lilla knyte som hon var när
hon föddes nu är en vuxen ung kvinna som har sitt egna
härliga liv...
Det är bara att inse....jag börjar bli gammal...riktigt gammal :)

Anders åker på sin första arbetsresa till Stockholm imorgon.
Han är nog lite smånervös men jag är helsäker på att det kommer
att gå bra.
Ni förstår, min man är superduktig på det mesta han tar sig för.
Han är helt enkelt världens bäste man ....& han är min!

Jag själv känner mig ganska trött & sliten.
Jag har faktist ringt till frissan & beställt tid nästa vecka för att
pigga upp mig själv lite...& imorgon ska jag på "kortkväll"
& släppa lös kreativiteten igen.
Det ska bli så skönt att släppa allt & bara flyta bort några timmar...

Ha en god kväll!



Kommentarer :

#1: Wojtan ♥

Hej



Det syns inte ett spår av att du har en så stor dotter, och det menar jag verkligen.



Kram Åsa

skriven
#2: karolinajonsson

söt blogg :D

skriven
#3: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt'

Planer för veckan?

Ha en bra dag.

skriven
#4: Popprinsessan

Här verkar det vara fullt upp!

Ja det är lite svårt att förstå att du har en vuxen dotter! Du är ju värsta pinglan ;-)

skriven
#5: Rebecca

Hej min goding!

Vad kul med showen, den har jag hört väldigt gott om. Du..du är värsta hot-mama, inga som helst spår av gammal där inte. Men oavsett så är det gott med lite frisörlyx och det är du väl förtjänt av.

Massor miljoners kramar till dig!

skriven

Kommentera inlägget här :