Tävla om ett Nickehäfte!



Missa inte tävlingen!

Jag har ett Nickehäfte från Stena Line med rabattkuponger & en chans att
vinna en resa värd 30 000 kr.

Här kan du läsa mer om Nickes häfte!

Det enda du behöver göra för att vara med och tävla är att svara på frågan:

-Vart går resan som man har chans att vinna i häftet?

Lämna en kommentar med svaret och vart jag kan få tag i dig om du vinner.

Enkelt va?

Tävlingen pågår tills imorgon torsdag, 11 februari!

Tittar du in hos Ingela la la så finns där ytterligare en chans till vinst

Lycka till!

Kommentarer :

#1: Diana

Hej!



Då tittar jag in & tävlar här oxå!

Dubblar ju min & lille Jacks chans att vinna!



Danmark är svaret!



hoppaspålitetur



Härlig blogg du har!



Kramen*

skriven
#2: Annica

Hoppas på turen, svaret är DANMARK.

Vad vore bättre än att få möta våren i vårt kära grannland och mitt gamla hemland.

skriven
#3: Agnieszka- mamma till 2

Danmark går resan till!

Prövar lyckan här hos dig med!



kram

skriven
#4: AnnaMy

Jag vill gärna vinna ett Nickehäfte där man kan vinna en resa till Danmark!

skriven
#5: Rebecca

Helnajs tävling!

Resan går till Danmark.

Du vet var du kan få tag i mig hihi.

Puss & kram

skriven
#6: Carolina

Resan går till Danmark!

Jag håller tummarna sååå hårt nu, skulle verkligen behöva göra något roligt med mina små juveler nu med tanke på allt som hänt det senaste...



Kramar

skriven
#7: Josefine

Resan går till nya Lalandia Billund- Damnark. Ser fram emot vinsten!



kram!

skriven
#8: Jenny A, svängsta

Herregud, mina rötter finna ju åxå i Danmark , klart vi ska vinna hehe.

Kram från Svängsta

skriven
#9: Anna

Jag håller tummarna på att jag vinner Nickehäftet så att jag kan få ett coolt badlakan & chans att vinna resan till Danmark & superfna Lalandia i Billund!

Kram

skriven
#10: Mira

Danmark!



När åker vi? ;)

skriven
#11: Ann Bergdén

Det är ju enkelt! Det är Danmark. Tjo ho hoppas jag vinner!! Ann

skriven
#12: Bianca Ageton

Har bara vari tpå Lalandia Rödby, men önskar någongång få komma till:

Lalandia Billund med obegränsad tillgång under vistelsen till: LEGOLAND® med över 50 attraktioner, Aquadome – det tropiska badlandet och Monky-Tonky Land – ett inomhuslekland.



Kram Anna och Arvis från Bianca & Olivia.

skriven
#13: Linda

Svaret är Danmark.



Åh vad jg önskar att jag kunde få vinna. Skulle vilja hitta på något roligt med mina tre guldklimpar. Blev ingen semester alls i sommras så nu är det verkligen dax att få göra något riktigt skoj :)



Hoppas på tur:)

Linda

skriven
#14: Jessica

Hej vännen!



Åh jag vill gärna vara med och tävla :)



Tävlingen man har chans att vinna går till Danmark.



Var rädd om dig, tänker på dig massor.



Stora kramar!

//Jessica

skriven

Kommentera inlägget här :