Projekt no. 1 - ex3 connect


Nu har jag hittat min nya kompis!
Ska ta mig in till stan imorgon & införskaffa mig en sån här!

En fantastisk liten kompis som ska hjälpa mig tillbaka till
mitt forna jag. Jag kan bära den vid höften, runt halsen,
i fickan eller i väskan när jag tränar. 
Ja, jag ska faktiskt börja träna nu!
Den kan dessutom hjälpa mig att ta mitt första steg mot en
hälsosam livsstil via datorn. Möjligheten att överföra träningsdata
från ex3connect till Internet gör det lättare att analysera och
planera min träning. 
Nu kära vänner är det dags att ta tag i allt det där som jag varje
dag tänker & drömmer om att göra men aldrig får tummarna ur att göra.

Ska införskaffa mig lite saker först sen går startskottet på projekt no. 1.

Lycka till
...till mig själv!

Kommentarer :

#1: Popprinsessan

Lycka till! Vad spännande!!

Ska bli kul att följa dina framsteg :-)



Kram och önskar dig en skön fredag!

skriven

Kommentera inlägget här :