Liten

Idag känner jag mig så liten & ynklig.
Jag vill ha min mamma!

Kommentarer :

#1: Camilla E Lindström, En mammas dagbok

Jag kan ju givetvis inte ersätta din kära mor, men en liten styrkekram kommer från lilla mig.



Mvh camilla

skriven
#2: Jenny

Nämen, stackars dig. Jag ska inte ta anställning som spådam eftersom jag sa att ni skulle vara friska 2010... Krya på dig! Kram/Jenny

skriven
#3: Mira

Kära Ia,

Först av allt vill jag tacka för i lördags. saknade dig redan när jag satte mig i bilen, du störtsköna kvinna.

Du är bäst!

Hoppas du har tid och lust att träffas utanför festligheten med glitter och glamour också?



Sen, av hela mitt hjärta, så beklagar jag verkligen.

Jag finns här, så du vet det. Flamsar inte alltid. bara så du vet.



Kram, den största du kan tänka dig.

skriven
#4: Popprinsessan

Nu drar jag mina egna slutsatser och gissar bara vad som hänt. Oavsett om det är rätt eller ej så beklagar jag... Önskar att du hade lite närmare till din mamma just nu! Jag håller tummarna stenhårt för att du blir frisk snart och att ingen annan i familjen insjuknar..



Kramar!!

skriven
#5: Mamma Russin

hej gumman...



men vad är det som hänt? ja du behöver inte svara.. hoppas du piggnat på dig lite iaf..



Lilla Annas klapp på kinden var det gulligaste jag läst, söta lilla klocka Anna..:)



Önskar dig en lugn helg och stora kramar :)

skriven

Kommentera inlägget här :