Jisses vad underbart!

Här är helt fantastiskt.
Det var riktigt riktigt längesedan jag dansade
så här mycket, förutom i Wojtans vardagsrum
med Rebecca & Mira då förstås.
Igår var det konstant dansande från 17.00
till 01.00 med danslista & två workshops med
riktigt roliga danser... sådana som jag hänger
med på utan problem.
Desto värre är det med de två som vi hitintills
har haft idag som är några nivåer svårare,
så den här gamla gäddan hänger inte med fullt så lätt.
Men fläsket & omfånget minskar för varje steg
jag tar så här steppas det vare sig jag kan eller ej.
Hotellet är precis som Wojtan har beskrivit det...
Fantastiskt!
Väldigt god mat, trevlig personal & ett gudomligt SPA
för trötta dansande gäddor :)
Jag rekommendera varmt en weekend på härliga
Stenundsunds baden!

Nu är det dags att röra på fläsket igen...

Kramar i massor!

Kommentarer :

#1: wojtan

Hej



Ja, visst är det underbart!

Låter som om ni har det superskoj och det förstår jag!

Njut nu massor gumman.



Kram Åsa

skriven
#2: Popprinsessan

Det låter superskoj!

Efersom min helg mest bestått av kalas har jag inte gått av mig några hekton, snarare plussat på...

Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :