Jag ska bli doktor!


Idag har Anna varit på Drottning Silvias barnsjukhus
& träffat doktor Johan Thornberg.
Anna var hos honom för ett år sedan & nu var det dags för återbesök.
Ingreppet som gjordes för ett år sedan misslyckades men
igår fixade det sig otroligt nog av sig självt!
Det har undersökts & inhandlats medicament som ska smörjas in två
gånger om dagen i två veckor & sedan ska det förhoppningsvis
vara ok för resten av livet!
Så underbart härligt när allt börjar lösa sig till det bättre.

Anna är lite kär i sin doktor & dagens besök gick jättebra, hon
klargjorde stolt för Johan att hon minsann oxå ska bli doktor när
hon blir stor.

-Jag ska bli doktor så jag kan hjälpa min lillebror så att han inte
är sjuk hela tiden, sa hon stolt till Johan
-Jag älskar min lillebror & jag ska hjälpa alla barn som är sjuka
så de blir friska & glada igen! 

En klok & omtänksam fyraåring som älskar sin lillebror är vår
lilla Anna...


Kommentarer :

#1: sofiabergdén .

Åh, Annagumman. Då ska hon ta hand om mig när jag blir gammal :) hehe..

skriven
#2: Milla

Det är en väldigt klok liten tjej :)



Hoppas ni har en fin kväll!



Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :