Anna, jag & Nicke Nyfiken



Igår kom det en överrskning i mejlen!
En inbjudan från Nicke Nyfiken om en tur med Stena Danica
& en massa bus med Nicke Nyfiken på sportlovet.

Här hemma var det en liten tjej som blev helt skogstiokig kan jag lova.
Anna är ju som ni redan vet helt galen i Nicke & Arvid har nyligen
blivit en i gänget av trogna fans han med.

Så nu står det en heldag med Nicke Nyfiken & Sten Line på vårt
sportlovsschema, vad ska ni andra hitta på?
Är det någon mer som ska på tur med Nicke?

Kika in här hos mig & hos Ingela la la så kan ni snart vara med & tävla
med oss & Nicke Nyfiken!

Ha en underbar dag där ute !



Kommentarer :

#1: Carolina

Åh, så spännande - har ni någon kontakt på Stena som hjälpt er att få detta? Skulle så gärna vilja jag också!! kram

skriven
#2: Mira

Vilket LJUVLIGT kort.

Guuud så jag saknar dig, din toka.



Och JA, jag vill (eller jag menar min son) vill åka båt och träffa Nicke Nyfiken. När? Var? Hur?



Har du msn?

adda mig isåfall.

[email protected]



PÖZZ

skriven
#3: Nina - Glamourmamman

Härligt kort :-)

Åh, här hemma vet jag en som hade blivit själaglad över att få tillbringa en dag med Nicke!!!

Kram Nina

skriven
#4: Bloggungen Nils mamma Anna

Hej där! Jo, gissa om det finns fler som skulle kunna ge sin högerarm för en sådan resa med Nicke Nyfiken. Dock en ganska nyfunnet kärlek för Nils.

Hoppas du fick rätt medicin av farbror doktorn för bihålorna? Kram Anna

skriven
#5: Rebecca

Finaste tjejerna!

skriven

Kommentera inlägget här :