Jisses, vad har jag gjort!?

Skäms för att säga det, men kameran har varit på villovägar igen.
Har försökt komma på vart jag lade den senast men mina hjärnceller
sviker mig alltför ofta nuförtiden...
Ikväll har jag som vanligt haft svårt att somna & rätt som det var när
jag låg i soffan & räknade lurviga får så kom jag på det - Den låg i den
gamla krukan jag köpte på loppis i våras och som i sin tur ligger
i ett av skåpen på kontoret. Hur hamnade den där egentligen?
Tog ur minneskortet & satt i det i datorn. Fick värsta chocken!
Nog för att kläderna verkar ha krymt i tvätten & vågen visar lite uppåt
men så, nej så hemskt!!! Har jag inte tittat på mig själv i spegeln eller
är jag blind?

Imorgon börjar mitt nya liv!
Aldrig mer! Aldrig mer ska jag se ut så här.
Hur har jag kunnat göra så här mot mig själv? Nog för att jag har gått igenom
en hel del den senaste tiden, men fy!
Fy vad självdestruktivt!
Imorgon är det jag som följer min älskade Sofias exempel!
Imorgon är första dagen på mitt nya liv!
För att visa att jag menar allvar så ska ni här få se den tragiska bild som
fick mig att inse...



Mitt nya liv...here I come!!!

Kommentarer :

#1: sofiabergdén .

Wohoo. You go Mama <3 :D

skriven

Kommentera inlägget här :