God Morgon alla glada!

Jag har fått raketfart i baken i dag.
Har redan vikt & strykit hela sju maskiner tvätt,
tvättat ytterligare två makiner, tömt diskmaskinen,
packat inför helgens äventyr & en hel del andra småsaker.
Det du Anders!
Än finns det hopp om att jag ska bli en bra hemmafru!



Det är underbart väder ute & nu blir det en Naturdietdrink
till frukost & därefter en liten powerwalk.

Barnen ska hämtas på dagis vid två-tiden så nu får jag sätta
fart igen så jag hinner allt jag har planerat för dagen.

Ha en underbar dag allihopa!




Kommentarer :

#1: Popprinsessan

Oj, oj, full fart!

Var på vv igår, 5v sedan nu... Har köpt en ny stegräknare och nu jäklar går jag!!!



Hoppas allt är bra och att packningen går smidigt :-)



Kram!

skriven
#2: Rebecca

Vackra vackra du!!!

skriven

Kommentera inlägget här :