anna&jag


Idag har det varit bara Anna & jag!
Vi startade med att ta bussen in till Göteborg & sen
spårvagnen till Svenska mässan.
Klockan 09.30 slog portarna upp för årets Baby & barnmässa.
Ni tror väl att vi är helt galna när jag säger att vi åkte därifrån
strax efter 16, men vi har haft så mysigt & roligt...

Anna har sett på teater med Pettson & Findus, varit på bamsegympa
inte en, utan hela tre gånger under dagen.
Jag ska kolla upp om det finns bamsegympa i Karlshamn &
isåfall anmäla både Anna & Arvid. Anna fullkomligt älskade det!

Vi har ätit en underbar lunch på restaurang Eden tillsammans
med Sofia & därdter kom Tokiga Mira & hennes coola son Alexander.
En hel del shopping har det blivit oxå, bland annat en varsin cool
hood från NS. Jag älskar Nova star! Fick äntligen tag i coola mat-
termosar åt barnen. Supercoola från Primus. Nu ska här picknickas.

Efter en hel dag på mässan så kan jag lova att vi är rejält möra i
både huvud & kropp men det har varit en jättebra dag.
Anders & Arvid fick äran att följa med på en cykeltur nu i kväll
så de har fått vara med oss en liten stund idag :)

Nu sover de små & maken & jag ska sätta tänderna i en härlig
pizza & avverka några avsnitt av Supernatural.

Ha en go fredagskväll

Kommentarer :

#1: Rebecca

Låter som en riktigt mysig fredag!

Om inte bamsegympa finns så aksnek Hoppis & skuttis på friskis finns där, våra älskar det.



Puss & kram Goaste du

skriven
#2: Lina

Va roligt att ni ska flytta ner:-) Det finns bamse gympa. i Karlshamn, eller iaf i Asarum och Mörrum. Vi har gått i mörrum ett par gånger. Jätteroligt. Kram

skriven
#3: Jenny A

Bianca har gått i Karlshamn, eller går ;) Sternöskolan =)

skriven

Kommentera inlägget här :