Suck...

S5031352

Bilden får tala för hur jag känner mig just nu!
Första arbetsdagen gick väldigt bra vilket man inte
kan säga om eftermiddagen & kvällen här hemma.
Jag orkar inte ens prata om det.
Imorgon ska jag inte åka hem alls efter jobbet...
Jag ska dansa & dansa & dansa mellan 17.30 & 21.00.
Jag måste få ur mig all laddning i kroppen & det bästa
sättet är att dansa järnet.
Just nu hatar jag min man som har lämnat allt på mig
här hemma!
Jag vill bara rymma & gömma mig under en rutten stubbe
långt in i skogen...precis som en slemmig fet padda!
Suck...

Kommentarer :

#1: Mamma Russin

men gumman..

kramar om

skriven
#2: Ingela la la

Men vännen.. det är då du ska ringa grannen :)

Skönt att få dansa idag då.. Vi hörs sen.



Stoor kram.



ps han kommer snart hem säkert full av energi så han kan ta hand om allt därhemma..

skriven
#3: Charmkatti

Kan uppmuntra dig med att slemmiga paddor är fina tycker jag, och speciella. Ta hand om dig!

skriven
#4: Rebecca

Okej, detta håller inte. Att du ska sitta där uppe, så långt ifrån mig, och må dåligt fixar inte mitt hjärta. Vill vara hos dig ju, dansa med dig, skratta med dig och krama dig massor!

hoppas denna dagen varit bättre och att du får riktigt kul på dansen.

Puss & kram

skriven

Kommentera inlägget här :