Nu är jag på G igen?

Nu ska den här trötta slitna ensamma mamman
ta nya krafttag!
Idag blir det megastädning i det Bergdénska
huset, från golv till tak.

Söta lillasyster AnnaMy kommer hit för att
assistera mig som tur väl är.
Det här med städning är inte riktigt min grej.
Jag vet inerst inne att det är meningen att jag
ska leva som lyxhustru men jag vet bara inte
hur det ska gå till...
men men jag gör allt för att försöka leva upp
till att vara en god hustru ivarjefall.

Ikväll är det åter dax att kliva upp på den
omtalade viktväktarvågen.
Det ska bli spännande att se om det har givit
något resultat den här veckan.
Jag måste ju ärligt säga att jag inte har varit
speciellt återhållsam med godsakerna men
jag har motionerat en del, så kanske det
har gett resultat.
Jag återkommer med resultatet senare...

Ha en underbar dag allihopa!


Kommentarer :

#1: Mamma Russin

städa lugnt vännen!!! :)



och lycka till i kväll.. kramar

skriven
#2: Louise

Min rygg tillåter mig inte att städa så mkt just nu, gör det bara på ytan :-)



Lycka till på vågen.



Kram.

skriven
#3: Lillasyster AnnaMy

hojta till när vi ska ta fönstren! putsa putsa

måste bara snörvla av mig lite. puss

skriven

Kommentera inlägget här :