Nej nu får det vara nog!

Nu har jag suttit här i över två timmar &
försökt kommentera i era bloggar men icke sa nicke!
Den här portalen är rent ut sagt värdelös emellanåt.

Det är nog dax att påbörja förberedelserna för
lanseringen av min nya blogg!
Vet i gudarna hur det går till men med lite hjälp från
nära & kära så kan det nog gå! (blink blink)

Så med det här lilla inlägget vill jag meddela
att jag är inne & uppdaterar mig om vad som händer
hos er alla men jag har tyvärr bara lyckats med att ge
avtryck med kommentarer hos ett fåtal av er...

Nu ska jag tassa runt lite till innan det är dax för lite
sömn...
Imorgon händer det en massa kul grejer må ni tro!


Kommentarer :

#1: Ingela la la

Jobbigt när det strular... Jag har mest läst bloggar dom sista dagarna, jag har nog inte försökt att kommentera så mycket..



Ha en bra dag!

Kram

skriven
#2: Charmkatti

Inte så svårt att gissa vad du vill ha hjälp med nu när jag läst ditt inlägg:-)

Jag mailar dig.

Puss

skriven
#3: Carolina

Ja, det är skittrist när det strular - jag är också på gång att få en nyyy blogg! =) Jag fyller år 25 september - när fyller du?? KRAM

skriven
#4: Mamma Russin

tittar in och önskar frun en fin fin helg ...



kramkram

skriven

Kommentera inlägget här :