Motivationen sköt i höjden

Igår var det alltså dax för vägning.
Jag har inte varit speciellt strikt under
veckan som gått men ändå blev det ett
lyckat resultat.

- 2,0 kg, inte illa va?
& det utan hjälp av Allie!
Motivationen att kämpa vidare
sköt i höjde rejält så jag tog bilen
till Kyrkbytorget för två timmars
intensivt dansande.
Hur härligt som helst...
Nu är jag verkligen igång igen!

Idag ska Anna & jag återigen ha en
mysig egendag tillsammans.

Arvid är lämnad på dagis & frukosten är idag
intagen här hemma i lite mer normala former
än i fredags :)
Annas önskemål idag var att få leka hemma
hos kompisen Elsa så nu är vi klara
för en promenad dit.

Ha en underbar dag alla glada...
& alla ni andra oxå!

Kommentarer :

#1: Mamma Russin

hej gumman..

så duktig du är med vikten!!! hejja.. minus 2 kilo är ju super bra ju!!!



hoppas du och dottern får en toppen dag nu, kramar

skriven
#2: Carolina

Underbart - heja du! kram

skriven
#3: Rebecca

Grymma du!

Du är duktig och jag hejjar för fullt på dig.

Hoppas du och underbaringen får en jätte mysig dag tillsammans.

Miljoner kramar och pussar

skriven

Kommentera inlägget här :