En helvetes dag...

Vilken helvetes dag!

Ilfärd från Blekinge till Göteborg & Sahlgrenska
sjukhuset där Sofia blev inlagd med dropp...

Som tur är så har jag många goda vänner &
släktingar som ställer upp!

Tack söta Ingela för hjälpen & de goda kakorna.

Tack söta AnnaMy för passning av de små  under
dagen &  för all hjälp med tvätt & städ.

Tack Ann & Lena & Inger för att ni ställde upp med kort
varsel med stöd & passning av de små på kvällen.

Sofia är hemma igen & ligger här i soffan & vilar
efter dagens skräckupplevelser.

Det blir många besök på sjukan framöver men
förhoppningsvis så är det inget elakt.

Nu ska jag ta hans om min lilla sjukling igen

kram på er alla!

Kommentarer :

#1: Ingela la la

No problemas, det vet du ;) Skönt att allt löste sig så bra till slut.



Hälsa Sofia att jag har fått in hennes pengar.



Vi höres imorgon.

Kram Kram

skriven
#2: Carolina

Men oj, vad är det som har hänt? kram

skriven
#3: diana ♥

men oj, vad hemskt!! Krya på henne!

skriven
#4: Popprinsessan

Men herregud! Vad är det som har hänt?!? Jag hoppas att Sofia mår bra under omständigheterna, och du också förstås!!



Kram!!

skriven
#5: Louise

Ojdå vad hemkst. Har missat vad hon är för sjuk? Beklagar hur som helst att hon mår så dåligt, ta väl hand om henne (vilket du såklart gör!!). Stor kram till er båda. /Louise

skriven
#6: Mamma Russin

men oj...

vad hände? hälsa sofia och krya på henne nu.. kramkram

skriven
#7: attis

Hej vännen. fy så hemskt. Krya på henne. Skönt att du har så många som ställer upp. Hoppas allt går bara.

Kramen

skriven
#8: jenny a

Hej Ingela! synd att det blev som det blev, stackars lilla Fia, ge henne en bamsing tillk KRAM / Jenny Ageton

skriven
#9: Rebecca

........nä jag ringer i stället, nu blev jag rädd ju!

skriven
#10: Jessica

Men fy, lilla gumman!!



Massa kramar!

//Jessica

skriven

Kommentera inlägget här :