Varning!

VARNING!
 
Du har säkert hört talas om att människor blir bortförda och får sina 
njurar stulna av organtjuvar på svarta marknaden. 
 
Jag har råkat ut för något liknande... 
  
Mina lår stals från mig över natten för några år sedan. Jag gick till 
sängs och vaknade upp med någon annans lår! Ja, det hände bara sådär snabbt. De nya låren hade konsistensen av havregrynsgröt. Vems lår är det och vad hände med mina? Jag tillbringade hela sommaren med att leta efter dom. Till slut, arg och sårad, hann jag inte mer än resignera och acceptera att jag för alltid skulle fortsätta mitt liv i jeans förrän tjuvarna slog till igen! 
 
Min rumpa var nästa offer. Jag vet att det var samma gäng eftersom dom gjorde sig besväret att matcha min ända med låren, som dom snott redan tidigare. Men min nya ända hade dom satt dit minst 1½ decimeter längre ner än mitt original! Nu förstod jag att jag skulle bli tvungen att ge upp jeansen till förmån för långa kjolar istället. 
 
För två år sedan insåg jag att även mina armar blivit utbytta. En morgon när jag fönade mitt hår blev jag vettskrämd över att se ett gäddhäng på min överarm dingla fram och tillbaka  i  takt med hårborsten jag använde för att föna mitt hår. Det var riktigt läskigt - min kropp har blivit utbytt en del efter en annan. 
 
Vad skulle hända härnäst? 
 
När min stackars hals plötsligt försvann och jag istället fått den ersatt med en kalkons, bestämde jag mig för att gå ut och berätta min historia. 


Kvinnor i världen, vakna upp och känn lukten av nybryggt kaffe! Det kan vara sista gången Du använder Din ursprungliga näsa! Dom där 
plastikkirurgerna använder riktiga implantat och kroppsdelar som dom stulit från Dig och mig! Nästa gång någon Du känner berättar om något dom lyft - titta noga igen och ta för sjutton reda på från vem! Var det från Dig? 
 
Detta är ingen bluffvarning. Det här händer kvinnor dagligen!
 
VARNA DINA VÄNNINNOR! 
 
P.S. Förra året trodde jag någon stulit mina tuttar. Jag låg på sängen och plötsligt var dom borta! Men när jag hoppade ur sängen kunde jag dra en lättnadens suck - dom hade bara gömt sig i mina armhålor medan jag sov. Nu har jag dom gömda innanför linningen i mina byxor. 
  
 

 

 

 


 

 

Kommentarer :

#1: Wojtan ♥

Ha ha!



Man kan just undra vem som stjäl alla våra snygga delar?



Kram på dig.

skriven
#2: Rebecca

Hahahaha..jag döör!

3 dagar kvar....

Kramar till dig finaste Ingela

skriven
#3: Majsan

Åhh, äntligen en förklaring!! hihi

skriven
#4: Malin

Hahaha! Det var det roligaste och mest sanna jag läst på länge.

Tänk att vi varit med som samma sak :O

Hoppas vi finner våra gamla kroppsdelar någon gång igen.



Härlig blogg du har förresten!

skriven

Kommentera inlägget här :