Stjärnvinsten

Anna gick i lördags med raska steg fram till lotteriståndet Hus & hem på Liseberg.
Slängde med snits upp en femma på nummer femton & sa;
- Nu vinner vi mamma!

...& för första gången i hennes liv så vann hon faktiskt stjärnvinsten.
Hon gav till ett glädjetjut som hördes över hela Liseberg
& valde direkt den här "lilla" krabaten som har fått namnet Åke.
Han sitter nu i vårt vardagsrum & håller koll på vad som händer & sker.
Det är som om vi har fått en ny familjemedlem för han är lika lång som Anna...



Kommentarer :

#1: Carolina

Hihi, vilken lycka! :) kram

skriven
#2: Rebecca

Ojoj, grattis till stjärnvinsten lilla sötnos!

Henric pussar tillbaks.

I morgon får jag 100% svar från mama ang bilen och vår tripp till er, det ser väldigt ljust ut och jag har redan börjat längta.

Pussar & kramar

skriven
#3: Popprinsessan

Men vilken lycka det måste vara! Speciellt för Anna alltså ;-) Jag vinner aldrig något, inte ens ett litet choklad, när jag är på Liseberg. Kom just på att jag inte varit där en enda gång i år...

skriven
#4: Milla

Wow!! Vilken söt "liten" Åke ni har fått :) Förstår att hon blev lycklig! Kramar

skriven
#5: Sandra Olofsson

Åh, vilken otroligt fantastisk lycka!!! Tänk va!?

Kramisar

skriven

Kommentera inlägget här :