Hjärtat slits sönder av oro

Arvid har en infektion i kroppen igen vilken
den här gången har resulterat i bindhinneinflammation.
Stackars lilkillen är helt igengrodd i ögonen.
Men som vanligt går det i 190 ändå till skillnad mot
Anna som ligger med 40 graders feber & huvudvärk.
Hon har nu varit "dålig i huvudet" som hon säger i över
två veckor så efter besöket på akuten igår ska det nu
påbörjas en utredning om vad det kan vara...
Det här mammahjärtat håller på att slitas sönder
& oron i kroppen eskalerar för var dag som går...
Just nu orkar jag inte tänka på så mycket annat än
barnen, min högsta önskan är att de blir friska & att
det inte är något allvarligt med Annas huvudvärk...

Kommentarer :

#1: Popprinsessan

Men vännen! Vad tråkigt att läsa... Jag hoppas verkligen att alla kryar på sig snabbt och att det inte är något allvarligt. Många, många kramar från mig!

skriven
#2: Louise

Jag känner med dig. VERKLIGEN. Fy så orolig man kan bli. Som när Eric hade lunginflammation , det var hemskt. Bindhinneinflammation har jag aldrig hört talas om. Hoppas det inte är ngt läskigt med Anna. Kan hon inte "bara" ha drabbats av samma du hade? Det var ju rätt långvarigt det med.



Stor kram

skriven
#3: Rebecca

Hej vännen!

Vad ledsen jag blir. Jag håller tummarna så hårt jag bara kan för att det inte är något allvarligt. Du vet att jag finns ett telefonsamtal bort om du behöver mig.

Tänker på er.

Miljoners kramar

skriven
#4: Lotta

Hej,



Som mamma förstår jag din oro. att det näsan aldrig är något allvarligt hjälper föga när oron slår till. Då är det svårt att tänka klart. Jag hoppas innerligt att din Anna snart blir frisk.



/Lotta

skriven
#5: Duracellmamman

Skickar många varma styrke kramar och hoppas, hoppas, hoppas att både Arvid & Anna mår bättre nu!



Tänker på er!



Varma kramar!

skriven
#6: Popprinsessan

Hoppas verkligen att alla är på bättringsvägen hemma hos er!!!



Kramar!

skriven
#7: Sara - Thaison

Vet inte om mitt förra inlägg gick igenom eller inte.. Jag hamnade här av en slump och blir direkt berörd och orolig för dina barn. Den inflamationen har jag inte hört talas om tidigare. Och 2 v huvudvärk låter inte bra. Hoppas verkligen det är på bättringsväg. Blir lite orolig eftersom du inte skrivit på snart en vecka.



Sänder en varm kram från värmen!

Sara

skriven
#8: Rebecca

Hej godingen!

Hur har ni det där hemma? Är ni bättre?

Tänker på er massor men vill inte ringa och störa, elle rjo det ska jag nog göra i morgon faktiskt.

Massor med kramar till er hela högen.

Och en puss till dig!

skriven
#9: Jenny

Hej vännen, tänker på er, hur är det? hur mås det? så tomt här!

kram jenny

skriven
#10: Louise

Hur går det där hemma Ingela? Är de på bättringsvägen? Tänker på dig. KRAM.

skriven
#11: Duracellmamman

Hej!

Kikar in fr att se hur det går för Er? Mår Ni bättre? Har de blivit värre? lite orolig



Skickar massor av varma styrke tårar till Er och hoppas att Ni snart är fullt ut på benen igen!



Varma kramar!

skriven
#12: Rebecca

Vännen jag är orolig, nu snackar vi ont i magen orolig och värk i hjärtat!

Hör av dig!

Miljoners kramar till er

skriven
#13: floosan

Ursch stackarn, låt inge vidare kul. Min dotter är förkyld och bara det känns i mamma hjärtat så jag förstå hur du känner dig. Skickar massa styrkekramar och hoppas att allt går bra.

skriven

Kommentera inlägget här :