Äntligen fredag!

Jag har fortfarande ett härligt lyckorus i kroppen!



Det är så fantastiskt att vara frisk...
...att få känna sig levande.

För första gången på över tre veckor vet jag vad
det är för veckodag & äntligen ska jag få fira helg!

 Anders & jag ut & äta romantisk parmiddag ikväll
med han arbetskamrat Åsa & hennes man.
Så skönt att få vara sitta ner & åta utan en massa
tjo & stim från barnen.

Efter middagen ska vi gå & se New Moon på bio.
Anders & jag kröp ner i sängen i går kväll med
morötter, dipp & Ahlgrens bilar för att se Twilight igen,
komma in i vampyrstämning.
Det funkade!
Filmen är så jäklans bra!

Har ni inte läst böckerna eller sett filmen så måste ni
göra det. De är helt underbara.

Jag hoppas att ni alla får en skön fredag...
& att ni får hålla er friska & känna er lika levande
& lyckliga som jag!

Kommentarer :

#1: Helly

Hej Ingela! Hemskt att varit sjuk sà lànge..., men skònt att du màr bàttre nu iallafall.



Ha det sà trevligt pà filmen ikvàll, den àr sàkert jàttebra :)



skriven
#2: Duracellmamman

Hoppas ni har en helt FAB kväll ute idag!

Trevlig helg!!

skriven
#3: fredrik

fredagar är under bara bäst på hella veckan.man bara väntar.

skriven

Kommentera inlägget här :