Supercoola killen...

Supercoola killen har fått ny frisyr!

Idag var jag riktigt djärv & tog fram saxen...
Jag är ingen hejare på att klippa men jag stod
inte ut med hans gamla friss...

Arvid var jätteduktig där han stod på sin pall
vid handfatet & lekte med vatten medan jag
klippte av hans söta babylockar...

En riktig hockeyfrilla blev det, fast jag alltid
tyckt att det är asfult...
Jag växte ju upp på åttiotalet :)
Men en tuffing klär ju i allt & speciellt min
Arvid är ju supercool nu eller hur...!?!

Kommentarer :

#1: Afrodite

Skitcool! Och så himla söööt! =)

Kramen och godnatt!

skriven
#2: Pysen73

Hur tuff som helst!! Och RIKTIG hockeyfrilla blir det inte förräns det är långt på sidorna ;o)

skriven
#3: Jessica

Hihi hur söt som helst!!!

Hockey-frilla har min 7-åring oxå, han var så bestämd på att han skulle klippa håret så tidigare i våras.Är av din åsikt eg(är nog en permenent skada från uppväxten s)men han är riktigt FIN!!



KRAMAR!

//Jessica

skriven

Kommentera inlägget här :