Sommarfest på Majas hus...

I tisdags vart det dags för den årliga
sommarfesten på Annas dagis.
På grund av vädret blev den flyttad
från ängen till gården, men det blev
riktigt mysigt ändå..

Tipspromenad, bus & lek, picknick
& glass är inte helt fel men bäst ändå
var nog fröknarnas Abbakonsert  &
framförandet av Mamma Mia!
Barnens framförande av sommarsångerna
var helt underbart oxå!

En härlig fest med härliga goa barn!



Här i det Bergdénska residenset är det full aktivitet
inför Sofias student!
Utsparken är vid lunch & alla gäster kommer runt tre tiden...
Puhuuu...det är tur att man inte har sådana här stora event
alltför ofta...
Nu dröjer det ju i runda slängar si sådär femton år innan
nästa student :)
Jag ska försöka att hinna uppdatera lite under dagen!
Om tiden räcker till vill sägas...




Kommentarer :

#1: Louise

Härlig dagisfest :-) Eric har sin nästa onsdag. Jo några år är det kvar till student här med, ca 11 år i mitt fall. Hoppas Sofia får en underbar underbar dag trots blåsten. regnet de påstod skulle komma håller sig ju borta iaf!



Kram

skriven
#2: Katti

Men visst är det speciellt när barn sjunger!

Hoppas Sofia känner sig nöjd med sin student!

skriven
#3: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Nu är jag nog bra trött... för i mitt huvud blev det att du har femton år på dig att uppdatera och jag förstod inte riktigt varför du inte skulle hinna;.))



Tack för kommentaren inne hos mig i alla fall:.))

skriven
#4: Pysen73

Hoppas dotra din får en fantastisk dag!

skriven
#5: carro

Va med och tävla om ett presentkort värt 500 kr i min blogg :)



Puss

skriven
#6: Jenny

Gu va underbart, jag är så himla blödig, första gången min lilla sessa kommer sjunga så kommer det säkert komma stora krokodiltårar, haha!



Ha en fin dag vännen, kram Jenny

skriven

Kommentera inlägget här :