Sjung om studentens ...

Sjung om studentens lyckliga dar...!

Åh, vilken dag det blev!
Strålande solsken & glatt humör!
Sofia var så fin i sin studentutstyrsel...
Mamman var som vanligt stolt som en tupp
& tårarna flödade när hon kom utspringande.

Studentfesten var väldigt lyckad med en massa
god mat, fantastiskt tårta, trevliga människor
& Sofia fick så många fina presenter.



Jag kommer inte att lägga ut några bilder på
Sofia i det här inlägget...
Hon ligger fortfarande & sover studentruset
ur sig & jag har inte fått hennes godkännande ännu.
Jag vet ju inte om hon vill lägga ut bilderna på sin
egen blogg först eller om jag får första tjing :)

Jag lovar att det kommer bilder så småningom!




Kommentarer :

#1: Pysen73

Va skönt att det blev fint väder! Som jag minns det regnade det nästan alltid när man slutade skolan...

skriven
#2: [ lilla fru werner ]

Arvid & du har blivit "utmanad" i min blogg!

skriven
#3: Jessica

Åh vad härligt att det blev lyckat :)

Har tänkt på er.



Kramar!

//Jessica

skriven
#4: sofiabergdén .

Jag var faktiskt vaken när du skrev detta inlägg..

Jag steg upp kl 09.30. Starkt av mig tycker jag x)



Men vad gör man inte när man är tvungen att jobba dagen efter studenten? x) hahaha

skriven

Kommentera inlägget här :