Min underbara Sofia...

Min älskade Sofia!

Visst blev hon helt underbar i sin nya fina hårfärg!

Tyvärr så mår hon inte så bra just nu.
Varför kan ni läsa på hennes blogg HÄR...

Gå gärna in & läs och berätta för mig vad ni tycker...
Själv finner jag inga ord...vet inte riktigt vad jag ska säga eller göra!

Det gör så förbaskat ont i hjärtat när man ser sån smärta i sin dotter!
Jag ska göra allt för att den 28 maj ska bli den bästa dagen i hennes liv!

Sofia, du är min ögonsten, mitt allt & jag älskar dig gumman!


Kommentarer :

#1: Ingela la la

Tack för igår, det får vi absolut göra om ;)



Ang Sofias student så finner jag inga ord! Helt galet. Pappa hennes kan väl för i h-vete ta sig hit, vad har han för ursäkt. Inte för att man ska behöva påtala det för ens pappa.. man ska knappast behöva övertala dom att komma, det ska dom ju liksom vilja av egen kraft...



Hon blev jättefin i håret!

skriven
#2: Pysen73

Jag förstår att hon känner sig besviken, så tråkigt!

Hoppas hon får en kanonbra dag ändå!

skriven
#3: jenny a

Som du alltid har gjort så fixar DU det gumman. Men tycker så synd om lilla Fia...

Kramar

skriven
#4: Anneli

Hej och tack för trevligt sällskap på kursen härom dagen! Kul att träffa dig och prata lite! Jag har nu varit inne och röstat!! L

krAM Anneli

skriven
#5: Rebecca

Aj, jag förstår hennes besvikelse och förstår att det gör väldigt ont i ditt mammahjärta. Hon är jätte fin i sin nya frisyr!

Hoppas Ni får en härlig helg.

Massa kramar

skriven
#6: Rebecca

Aj, jag förstår hennes besvikelse och förstår att det gör väldigt ont i ditt mammahjärta. Hon är jätte fin i sin nya frisyr!

Hoppas Ni får en härlig helg.

Massa kramar

skriven
#7: Amanda

Men stackars! Jag vet precis hur det där känns. Har varit likadant för mig många gånger. Och det är verkligen inte kul. Man känner sig ratad, bortglömd...som om man inte är värd någonting.



Hoppas hon , som jag, kan gå vidare och sen ta tillvara på dom som faktiskt prioriterar henne först! Hon har juh många som bryr sig och som visar det också (en underbar mamma!). Hoppas ni får en fin student!



Kramar till er båda!

skriven
#8: sofiabergdén .

<3 älskar dig mest mamma.

Tack för att du alltid ställer upp för mig.. <3

skriven
#9: Jenny

Hej vännen, stackars din dotter, förstår att det måste göra ont i mamma hjärtat att man inte kan göra något :( tur att hon har en så bra o go mamma som dig iaf och luta sig mot när det känns tungt!



Håller alla tummar o tår att du får behålla ditt jobb i höst! Jobbigt att bli av med jobbet :( Och när det gäller galaklänning har jag inte ens börjat leta ännu, hoppas på att gå ner något kilo till innan det är dags för att köpa hem en sådan ;) slutar väl med att man står där i panik och letar, haha! Har du hittat någon?



Hoppas du har mycket sol o värme i dag, många kramar!

skriven
#10: mammagladh - storgapig

Vad jobbigt för er med den usla uppslutningen till studenten.



Snygg hårfärg!



http://mammagladh.blogg.se

skriven
#11: Malin

Uuu, känns det där bekant eller? Jaa!



Man blir så ledsen när de blir så svikna. Förstår inte hur de tänker, OM de tänker.



Mina sympatier, usch va trist!



Sköt om er!



Kram ma

skriven
#12: ღ Mamma Russin

det är fruktansvärt.. :(



men fin blev hon i håret iaf.. kramar om..

skriven
#13: Katti

Så tråkigt och trist att läsa. Man vill ju såklart att hela världen ska var med på sin student!

Kankse speciellt mamma o pappa. Verkligen trist att hennes pappa inte kan vara med. Hoppas det går att lösa.

Kram

Katti

skriven
#14: CiliaH

Hej hej, första gången jag tittar in här, blir nog fler;) Sicka fina ungar du har.



Åh, jag läste din dotters blogg. FYYYY stackaren, förstår att hon är så besviken. Klart man vill att ens nära ska vara hos en när man tar studenten. Hoppas det blir bra i alla fall.



Ha en fortsatt trevlig kväll

skriven
#15: attis

Fan så upprörd jag blir. Tänker tillbaks på mina tre äldsta döttrars far som vart likadan. Bara skitit i hur han sårat barnen. Hoppas ändå att hon får en underbar dag din Fia. Ha det så bra.

Kramisar

skriven

Kommentera inlägget här :