Hipp hipp hurra!


Ingela la la fyller år idag!
Hoppas att du får en mysig födelsedag!

Kommentarer :

#1: [ lilla fru werner ]

Halluu!! Nu på måndag - då menar du om en vecka förmodar jag...? Hmm ja det kanske kunde vara nåt!! Var bor hon?



Hälsa henne och gratta från mig! Fast hon har ju ingen aning om vem jag är men i alla fall... ;)

skriven
#2: Afrodite

Gomorron! Jag lovar att jag ska ta det lugnt och inte bli mer kokko än vad jag redan är...;) Softa och njuta hela dagen ska jag göra! Bra förslag! =)

Grattis till Ingela la la! =) Kram

skriven
#3: Micaela

Ja vi hade jätteskoj!

Gubben var jättesöt ;-) liten var han också!



Ha en bra dag!

Kram

skriven
#4: Ingela la la

Tack så mycket! Du är för gullig ;)



Kram Ingela

skriven
#5: Louise i Gbg

Har just varit inne & grattat henne. Ser fram emot att träffa er båda om exakt en vecka :-) ! Kram.

skriven
#6: [ lilla fru werner ]

Hej igen! Suck... Har precis mailat med Annika på MammaBlogg Galan... De där sju biljetterna som det stod att det fanns på hemsidan.. de tog slut under helgen. De

enda biljetter som kan finnas kvar är paket 2 - alltså om man vill vara med under dagen... Trist... :(



Tyvärr kan jag inte vara med på måndag visade det sig... Ska vara med i en marknadsundersökning just den kvällen. Men även om jag kanske inte ska med till MammaBlogg Galan - kan vi inte försöka ses nån gång ändå??

skriven
#7: Frida

Hipp hipp hurra vilken underbar dag ;D

Hoppas att bloggvärdinnan oxå haft en härlig dag... Många kramar<3

skriven
#8: Mamma Russin

hihi, vilka snygga tjejer...;)

skriven

Kommentera inlägget här :