En underbar weekend

Vi har haft en underbar weekend, Anders & jag.
Bröllop, hotellnätter, spabad, shopping,
Lisebergsbesök utan barn, en massa god mat
& biobesök är ett axplock av aktiviteterna under
dessa dagar...

Vi bestämde tillsammans att den här helgen
var bara vår & kommer att så förbli...
Vi lade kamerorna i tryggt förvar i resväskan
& lagrade istället minnesbilder i balken, hjärnbalken.
Det togs lite bilder på bröllopet dock som jag
kommer att lägga ut så småningom.

Vi har ju som ni redan vet en stor händelse på torsdag
som kommer att ta upp all min tid...
Sofias student!
Ska försöka hinna blogga lite men det kan bli snålt
med tid, jag smyger nog in & kollar vad ni har för er
ivarje fall även om jag inte hinner lämna några avtryck...


Kommentarer :

#1: Louise i Gbg

Vad fin du var på väg till brölloppet. Låter härligt med en helg med maken. Känns VERKLIGEN som om M & jag också skulle behöva det nu. Känns som vi aldrig ses just nu och när vi gör det så tar antingen barnen all tid eller så gnatas & tjatas det om något :-(

skriven
#2: Jessica

Vilken härlig helg du/ni har haft!

Underbart att få en helg bara för er själva, man behöver det så väl ibland för att orka.



Hoppas att det går bra för dig i veckan med student osv, spännande!!!!



Massa kramar och tack för dina goa kommentarer, de betyder mycket vännen.

skriven
#3: Pysen73

Det gjorde ni rätt i, att stoppa ner kameran i resväskan och bara njuta istället :o)

skriven
#4: Jenny

Låter helt underbart :) Ska bli spännande att få se bröllopsbilderna iaf! Hoppas jag o sambon kommer få tid för en egen helg också framöver!



Sov gott vännen, kram!

skriven

Kommentera inlägget här :