Smygtitt



Annas nya rum är nästintill klart! Här får ni en liten smygtitt.
Det ska bara specialbyggas ett skrivbord som kommer i början av april
sen är det dags för inflyttningsfest för kompisarna.
Anna är så stolt över sitt nya rum & det är så skönt för hon leker därinne
hela dagarna! Visst blev det fint?!
Arvids lilla skrubb är inte riktigt klar än så bilder därifrån får vänta ett tag...

På tal om lillkillen så har vi återigen varit på Drotting Silvias barnsjukhus.
Den här gången med Arvid.
Efter en jätte jobbig dag med en helt utslagen
lealös lillkille bestämde vi oss för att åka in med honom.
Jag trodde att det var magsjuka eller en tand på gång, men jag hade så fel!
Han har fått både öroninflammation & en halsinfektion på samma gång.
Stackars liten, han är så svag nu, orkar ingenting.
Jag hoppas att penicillinet råder bot snabbt så vi får tillbaka vårt yrväder!

Nu ska jag kika i mina paket som kom med posten idag!
Spännande!
Två stora stora paket från Lollopard & ett litet från Ellos.
Rapporterar mer imorgon. Här ska frossas i underbara kläder!
Sov sött alla vänner!

Kommentarer :

#1: Mamma Russin

hej på dig..:)

vilken toppen fint rum.. ser fram emot att se det färdiga resultatet..:)



men stackare lillkillen..:( hur är det med han då??



kram och krya på arvid..

skriven
#2: Karin

Det ser väldigt fint ut :)



Men stackars lilla pojken! Hoppas han kryar på sig, det brukar gå ganska snabbt med penicillin, om det är ett bra penicillin!

skriven
#3: Elin

Fint det blev :)

Hoppas att liten snart kryar på sig, jobbigt att bli "dubbelt" sjuk...

skriven
#4: Nellie

Hejsan,



Vad kul att du tittade in på vår blogg. Vi har planerat att starta upp början på april. Målet är 5/4 cirka. Vi kommer definitivt att avslöja exakt datum så fort vi är 100 % säkra.



By the way, rummet ser riktigt tjusigt ut!

skriven
#5: Duracellmamman

Hej!!

Nu finns det inte många biljetter kvar till Mammablogg Galan!! Kul!



Det innebär även att röstningarna inför de olika Awarden kommer att dra igång! Så har du ännu inte kikat in på Mammablogg Galans hemsida, rek jag att Du gör det inom kort, och kollar så att din blogg presenteras under det namn som du själv önskar.



För så snart som röstningarna kommer igång har vi inga möjligheter att ändra på namnet.



Pga utrymmesbrist, kommer själva röstningen inte gå av stapeln inne på Mammablogg Galans hemsida, utan inne på min blogg. Redan nu har vi skapat en sida där inne som heter Vem är Norges & Sveriges bästa Mammabloggare?



Ska bli spännande att se vilka de lyckliga vinnarna är!



Inom de närmaste dagarna kommer vi att kunna presentera de sista priserna!Vi sitter i slutförhandlingar med en hel del nya samarbetspartners!



Vi ses den 4 juli 2009!



Kram



Annika

skriven
#6: Micaela

Javisst var det roligt.. barnen tjöt av skratt hihi!



Vilket fint rum!



Stackars lilla Arvid.. hoppas medicinen gör underverk nu!



Kram

skriven
#7: Noorah

Ellos är superbra!

Kul att du också ska på mammablogg galan :-)

Ses där!

kram

skriven
#8: SoffiZ- Oliwers mamma

Åh vilket fint rum det ser ut att bli! Tack för kommentaren! Jag längtar verkligen till mammagalan=) Det kommer bli så grymt skoj!!

skriven
#9: Soya

Hej, va kul att du också ska dit!

Har kikat runt lite efter acessoarer till galakvällen, men inte hittat nått bra.

Kram

skriven
#10: ina-bina

Tack så mycket, och vad kul! :) Det skulle väl gå att göra ett till likadant, antar jag. Jag har faktiskt aldrig gjort två likadana smycken :P Hur många fler hade du tänkt dig i fall?

skriven
#11: Linda

Kul att du hittat in till min blogg, och tack för kommentaren.

Vilket fint rum er lilla tjej fått, riktigt tjejrum!!

Ha en fin dag, Kram

skriven
#12: sara

Det ska jag! :D



Sött rum ni fått till! :)

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :