Mästerkocken



Idag har det inte blivit mycket gjort här hemma.
Började med att lämna Anna på dagis sen smet Arvid & jag hem till Ingela la la
en liten stund...var det tänkt !
Vi fastnade där ända tills det var dags att hämta Anna igen.
Så blev det med den tänkta städningen av hemmet idag.
Ett hem som har blivit grymt eftersatt på grund av alla sjukperioder.
Som tur är så har jag bokat min kära svärmor nästa onsdag,
hon ska passa barn & jag ska göra skäl för namnet hemmafru.
Mellanmål intogs även idag på ICA Maxi...så går det med min bantning...
Väl hemma så satte Anna & Jag igång med matlagningen.
Anna är grymt duktig på att hjälpa till i köket!
Hon hackar & skär, rör & vispar i grytor & kastruller...hur duktig som helst!
Det är tur att jag har så duktiga barn! :)
Arvid han sover & Anna sitter i soffan & tittar på Bolibompa.
Hon är hungrig i magen så nu ska jag gå & göra en macka åt henne.
Ha en underbar kväll
Kram

Kommentarer :

#1: Susan

Hej. Ja, superkul ska det bli. Längtar jättemycket och ska bli så skoj att träffa alla.



Men...hmm...gäller att hitta vad man ska ha på sig=)



Kram

skriven
#2: Karin

Ja det tycker jag, sjukt sköna och bra! Dom är beställda från Ellos, fanns dock bara storlek 46/48 kvar, som jag tog :)



Åh men vad skönt, roligt att höra :)

KRAM!

skriven
#3: sara

Har inte dragit igång med mössorna än. Har fått jobba hela veckan + helgen ska syrran jobba..nästa vecka blir nog lugnare och då börjar vi sy :)

skriven
#4: Heyli

tack för din åsikt :) jo visst att den ska funka också men den måste ju va snygg med då man totalrenoverat köket! jag tycker alla är fina jag, men du kanske sett nån ännu snyggare nånstans? :) ha en bra kväll du med, kram!

skriven
#5: Ingela

Vilken tur att din vistelse här blev lite längre än vad du tänkt... Du räddade min dag! =)



Nu ska jag vila upp mig i helgen och komma hem glad och full med energi! Det har jag bestämt.

Vi syns på måndag! Det kanske kan bli öppna då om alla är friska..



Trevlig helg!

Kram kram

skriven

Kommentera inlägget här :