Gott & Blandat men mest Sofia



här är lite bilder från gårdagens besök hos kusinerna Calle & Minna.
Givetvis så glömde jag kameran när vi var ute på äventyr, Typiskt mig!
Glömsk & förvirrad!
Farfar & Farmor kom en liten sväng medans vi var där så Anna passade på att gosa
lite med Farfar...

Farmor & Farfar kommer hit till oss i kväll.
Anders 6 jag ska gå på en av Sofias föreställningar.
Sofia sjunger så underbart vackert & ikväll skall vi gå
för att få höra henne live utan de små.
För er som inte har hört henne sjunga så kan ni klicka
HÄR för att höra när hon sjunger på vårt bröllop.
Min underbara vackra dotter!

Sofia Bergdén

Idag sitter hon i Torslanda skolans matsal & gör högskoleprovet!
Hon har ju bestämt sig för att hon vill arbeta med barn så nu
gör hon allt för att komma in på den utbildningen hon vill gå!
Så håll tummarna för henne!
Givetvis så har IDOL uttagning här i Göteborg idag oxå, så Sofia
missar den på grund av högskoleprovet..
Jag har tjatat i flera år nu att hon skall vara med & söka & nu
när hon äntligen hade tänkt gå så krockar det med provet. Typiskt va?!
Men ytterligare ett bevis på att jag har lyckats med min uppfostran är
att hon hellre satsar på sin utbildning! Min lilla gumma!
Jag hoppas att det går bra för henne idag!

Kommentarer :

#1: MammaRussin

hej gumman..

men nu rinner tårarna här.. GUD så vackert hon sjunger.. förstår att du är stoltast i världen över henne..:) synd att det var mot ljus men det man såg utav dig ser du underbart vacker ut ... :)



synd att hon missar idol utagningen, men klokt val hon gjorde!! KRAM

skriven
#2: sofiabergdén .

Jag är så snygg ^^,

skriven
#3: sofiabergdén .

Jag är så snygg ^^,

skriven
#4: Afrodite

Otroligt söt dotter, som verkar bestämt sig. Vad härligt! Men hon kan väl åka till några av de andra städerna för att vara med om idoluttagningen? =)

skriven
#5: Agnieszka

Det var starkt av henne att skippa idol och satsa på utbildningen, riktigt bra!!!

Finns ju fler chanser att vara med i Idol!

kramar

skriven

Kommentera inlägget här :