Han kan gå!


Anna har i dag kläder från Villervalla!
En av våra favoritbutiker här i Göteborg!
Under jackan tittar Pippi Långstrump fram!

Givetvis ville Anna att Lillebror skulle matcha!
Så här är ett collage på Anna & Arvid när
de busade i Arvids rum imorse.



Ingela la la & Gustav var & hälsade på en stund efter lunch.
Gissa vad som hände!
Arvid min lille kille har blivit stor!
Tio & en halv månad gammal tog han tog sina första tre steg alldels själv!
Givetvis så hann jag inte filma det hela, men så fort
jag kommer åt så ska jag nog få till det!

Nu kallar barnen....lek & bad time!
Jag uppdaterar resten av dagen lite senare...



















































































































Kommentarer :

#1: Elin

Älskar villervalals kläder! Dom är inte bara snygga utan det är bra pris på deras kläder med :)



Duktig han är lillkillen som gått några steg själv! Du får ha kameran redo nästa gång så man får se :)

skriven
#2: MammaRussin

GRATTIS Arvid.. oj så roligt.. så fina kläder.. :) kramkram

skriven
#3: Sessan ☆

Nämen åhhh GRATTIS med första stegen!!! Många flera skall det ju bli ;D



Fina kläder på finaste barnen hearts



KRAM

skriven
#4: sofiabergdén .

Så stor min kille..

Det är ju jämnt nu! :D



Jag och Anders såg Annas första steg - du missade!

Du såg Arvids allra första steg - jag och Anders missade ;)



PUSSSS!!! :*

skriven
#5: Louise i Gbg

Vad roligt att han går nu :-)

Min dotter tog sina första steg på 11 månadersdagen och sonen någn dag innan 1årsdagen.



Villervalla har jättefina kläder. Jag jobbar jättenära den affären så dte är lite farligt ;-)



Fin jacka du hade köpt med men du var väldigt hemlighetsfull med detaljerna om den ;-) som tex vart den var köpt eller så...



Kram i solen!

skriven

Kommentera inlägget här :