Äkta syskonkärlek


Anna & Arvid kramas på Maxi!

Anna har varit på dagis en hel dag och har längtat så efter sin lillebror!

Visst är de söta, mina små älsklingar.


Igår tog vi bussen till biblioteket.

Anna skulle se på teatern Hattjakten.

Pettsson & Findus är några av Annas favoriter nu!

Sofia hade sovmorgon så hon passade på att följa med...



Biblioteket är ett perfekt ställe att spendera tid med barnen.
Både Anna & Arvid älskar att botanisera bland alla spännande böcker
& att få sitta i sagosoffan & läsa saga efter saga är ju inte heller så tokigt.

Kommentarer :

#1: Louise i Gbg

Jag & barnen är också väldigt förtjusta i att gå till Biblioteket. Älskar det helt enkelt :-) det är mysigt & trevligt & lugnt. Kul när de spelar bra barnteater med!



Ha en underbar torsdag!

Kram.

skriven
#2: Karin

Så söta syskon :)

Mår Arvid bättre nu?

skriven
#3: MammaRussin

god morgon!!



vilket mys!! bibblan är ju lite spännande kan jag tror att barna tycker.. mysigt med maraton sagoläsning.. men sitter Arvid still?? hihihi..:)



hoppas ni mår bra!! KRAM

skriven
#4: Elin

Vilken otroligt fin syskonbild!

Du har så himla fina barn :)



Hoppas att ni får en toppen fin dag!

Kram

skriven
#5: sara

söt 1a bild :)

skriven
#6: [ lilla fru werner ]

Så fina! Din son är lite lik min son om man tittar på den första av bilderna. Min son har en likadan overall också! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :