Självömkan....i sommarnatten...

Ligger här i soffan & tycker synd om mig själv...
Suck...



Vågen visar alldels för mycket...
jag vågar inte ens prova klänningen som jag ska ha på Galan på
lördag. jag som hade gått ner så mycket....nu får jag nog inte på mig den!
Inte nog med det.... Jag har blivit biten....
Biten av miljontals otäcka myggor eller knott eller vad det nu är.
Ser ut som ett knottrigt monster, överallt , men speciellt i ansiktet!
På köpet har jag fått munsår, ögonen är svuillna & röda av gräsallergi,
jag kan inte vara ute i solen & bli brun för lillgrabben är sjuk &
skorna jag ska ha på lördag tog nästan livet av mig idag när jag efter bara
några minuters användning trodde att jag skulle dö av smärta...på riktigt!
Suck....
Jag som har sett framemot galan i flera månader vill knappt gå dit nu!
Ska försöka få mig lite sömn & förhoppningsvis vakna imorgon med
lite mer glädje & optimism i kropp & själ!
Jag hatar att tycka synd om mig själv!




Kommentarer :

#1: Ingela la la

Ring mig när du vaknar så får vi helt enkelt råda bot på det här :) Jag har plan B för allt vet du...

Dessutom så är det inte så illa som du får det att framstå, du har ingen vidare objektiv syn på dig själv. Du är vacker! Så det så!

skriven
#2: Rebecca

Nejnej, klart du ska gå. Varken skor, klänning, solbränna eller knottbett ska få dig att stanna hemma, du är VACKER och UNDERBAR och jag ska träffa dig på lördag, så det så!



Hoppas du vaknade och tittade i rätt spegel idag!

Mängder med kramar

skriven
#3: Louise

Men kära kära vännen :-( gud så trist det är när man känner sig sådär nere :-( Du som är så fin! Prova klänningen iaf, jag tror du kommer i den visst. Jag har också röda ögon pga gräsallergin. Skall få mest lagom till lördag och fått en finne redan. Jag tycker bara att du är så himla söt så du ser förhoppningsvis lite fel i spegeln och knottbetten, det hinner nog försvinna.



Vad gäller skor så har jag samma problem, skall ha ett par högklackade, det har jaf aldrig annars, misstänker att jag inte kommer stå ut med dem särskilty länge så tar med mig ett par nya svart ballerinaskor med MEN dem har jag köpt nyligen på res och dom känns ett numer för små så dom är inte sköna heller. (Håller på att försöka tänja ut dem med vått tidningspapper iknölat i dem då de är skinn) Det får bli barfotadans!!



KRAM och du ÄR fin & vi SKA ses på både fredag och lördag, så det så!!!!

skriven
#4: Louise

Skall få mens skall det stå, inte mest...

skriven
#5: Anders Bergdén

Oavsätt hur mycket knottbett, skoskav och röda ögon du har så är du den finaste jag vet.

Du är vacker och jag är stolt över att ha dig som fru.



Hoppas du känner dig bättre i eftermiddag älskling!

Kram

skriven
#6: sofiabergdén .

Du är alltid finast mamma <3

Det vet du...

Älskar dig

skriven

Kommentera inlägget här :